• ღ •Free Time• ღ •
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

°•.¸¸.•° اهلا بكم في منتدانا العزيز ஓ Free Time ஓ يا رب يعجبكــــــــــــــــــــــــم °•.¸¸.•°

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نفسى اعرف عامل اية

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نفسى اعرف عامل اية Empty
مُساهمةموضوع: نفسى اعرف عامل اية   نفسى اعرف عامل اية Icon_minitimeالخميس يناير 01, 2009 11:36 am

عايزة بس اساءل القراء هو الحب بسهولة ولا بصعوبة زى ما احنا فاهمين طب لية الفراق في الحب صعب كدة
لية الدنيا دايما تحرمنا من الناس اللى بنحبهم
هي لية وحشة اوى كدة لية قاسية علينا اوى كدة
بس كل يوم بيعدى اصعب واللى بعدة اصعب واصعب
وكل يوم على نفسى بصعب اننا سيبتة ونهيت
وفى الاخر افترقنا يا خسارة حكم الدنيا اتنفز علينا ياخسارة على الايام كل يوم بسهر وانت بتنام طيب هو لية
الناس دايما شايفانى مجنونة عشان كل شوية بدور على روحى نفسى حتى اقابلها صدفة لو حتى مش عايزانى روحى قالتلى انا اسفة هبعد عنك لانى مش باءرادتى انى عملت كدة
لية احنا على طول متعرضين ان احنا نسيب بعض لان مجرد بس ان اضغط علينا ودى بتحصل فاغلب الاوقات مع ناس كتير اوى في مبدا جميل اوى نفسى نعيش علية الحب بيبتدى بكلمة لاكن عمرو مينتهى ابدا بكلمة يالى نسينى خليك فاكرنى حتى لو الفراق جانا لازم نقولو يبعد عننا احنا اكبر من كدة بكتير

بس حبيبى الاولانى مش صعب ابدا يرجعلى تانى طب لية عملت كدة مع حد حبك كدة
كنت كل همى كل اللى ورايا واللى قدامى ومازلت حبى لسة مقلش بس هتعمل اية لو صحيت من النوم لقيت اقرب ماليك مش معاك وانت حاسس انك لوحدك مش قادر تعيش فعالم الوحوش دة
هتعمل اية لو بتصحى كل يوم تبكى على فراقك لحبيبك
هتعمل اية لو بتصحى كل يوم نفسك تشوف حبيبك وتطمن علية وتسمع على الاقل صوتة اللى كان يغنيلك وانت زعلان هتعمل اية لو نفسك تشوفو لاخر مرة فعمرك اللى انتهى وانت حاسس بكدة
لغاية كدة معقول وصلتنا القسوة لسة واللة زى ما انت حبيبي ولسة حبيبي شايفة نفسى فيك
اهنعمل اية كلنا لما فجاءة الانسان اللى بيحبنا سبنا بنلاقى نفسنا حتى مش من حقنا ان احنا نسلم علية من حصرة قلوبنا بس بنبقى بنموت نفسنا نعرف عنو حاجة نفسى اعرف عامل اية بعد منى وحالة اية نفسى اشوفة مرة واحدة بس واطمن علية لو بقيدى كنت هفضل طول حياتى جنب منو كنت اموت ولا انى ثانية واحدة ابعد فيها عنو كتنت ابيع عمرى وحياتى بس اعيش العمر لية نفسى اعرف انى لسة قلبى ملكة ومش ناسية
هوصف حالى لمين محدش كان بيسمع اهاتى الا حبيبي اللى اتاخد منى ومعرفش لية ولا اية السبب بس هقلك نفس احس بامان تانى نفسى قلبى يرجعلى كلمة بحب مش هقلها لحد تانى انت حبيبى الاولانى
بحبك
ارجو الرد....................................

عدل سابقا من قبل MIKY في الجمعة يناير 02, 2009 12:02 am عدل 1 مرات
king 4 mido
KING EL MONTADA
KING EL MONTADA
king 4 mido

المزاج ~ : نفسى اعرف عامل اية 9710

الأعلام : نفسى اعرف عامل اية Female31

ذكر الجوزاء عدد المساهمات : 2085

نفسى اعرف عامل اية Empty
مُساهمةموضوع: رد: نفسى اعرف عامل اية   نفسى اعرف عامل اية Icon_minitimeالخميس يناير 01, 2009 5:48 pm

شكرا علي الموضوع المؤثر ده والله جميييل جدا
https://free.actieforum.com

نفسى اعرف عامل اية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا عاوز اعرف ازاي بيعملوا .....................................................................................................................
» اختبارات تحليل الشخصيه........اعرف نفسك