• ღ •Free Time• ღ •
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

°•.¸¸.•° اهلا بكم في منتدانا العزيز ஓ Free Time ஓ يا رب يعجبكــــــــــــــــــــــــم °•.¸¸.•°

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sozy fouad abozeyd
عضو شجاع
عضو شجاع
sozy fouad abozeyd

المزاج ~ : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Glg10

الأعلام : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Female17

الأوسمة : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Fb3d4910

انثى الاسد عدد المساهمات : 3093
المزاج : التدريس في مدرسة العشاق

لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Empty
مُساهمةموضوع: لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد   لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 7:36 pm

ان مضحكتش اقفل لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Smileys0286الباب وراك برفق وسيب غيرك يضحك هههههههه
(1) واحد اسمة عزوز شغال صبى ميكانيكى فى ورشة فى يوم قال لصاحب الورشة خلى بالك انا اعرف رئيس الحى .. صاحب الورشة مش مصدق طبعا وقالة طيب بطل فشر وكدب ريس الحى حيعرفك انت يومين وكان فية زيارة رئيس الحى معدى من قدام الورشة شاف عزوز سلم علية سلام حاااااار جدا صاحب الورشة شاف المنظر مش مصدق عينة قالة يا واد يا عزوز انت طلع كلامك صح ميصحش انك تشتغل صبى لازم تبقى اسطى فى الورشة المهم يومين عزوز قال لصاحب الورشة خلى بالك انا اعرف الوزير صاحب الورشة قالة صعبة دى ولمها شوية المهم بعد يومين زيارة الوزير ماشية من قدام الورشة الوزير شاف عزوز سلم علية سلام جامد اوى وقالة ازيك يا عزوز واحشنى صاحب الورشة احول ومش مصدق مش ممكن اللى بيحصل دة انا حتجنن مش ممكن المهم صاحب الورشة قالة مش معقول الوزير صاحبك وتبقى بتشتغل اسطى ميكانيكى عندى انت شريكى فى الورشة اسبوع وعزوز قال لصاحب الورشة تعرف جورج بوش قالة ايوة ومين مش يعرفة قالة جورج بوش صاحبى وصديقى الروح با الروح صاحب الورشة قالة شوف يا عزوز رئيس الحى وقولنا ماشى الوزير المصرى وقولنا ماشى انما تقولى بوش وتشتغلنى اهو دة الكلام اللى محدش يصدقة وكدة حتزعلنى من فشرك وكدبك عزوز قالة طيب تعالى نسافر امريكا وتشوفك بنفسك سافرو وقفو قدام البيت الابيض عزوز قال لصاحب الورشة خليك هنا دقيقة واحدة وانا حدخل لبوش بنفسى جوة وابصلك من االشباك بتاع مكتبة اشاور لك تشوفنا واقفين جنب بعض قالة طيب عزوز دخل شوية ووقف هوة وبش فى الشباك بيشاور عزوز لصاحب الورشة عشان يشوفة اول ما شافة واقف جنب بوش اغمى علية ووقع على الارض جرى عزوز شال صاحب الورشة فى عربية وراح بية المستشفى صاحب الورشة اول ما فاق عزوز قالة معلش انت اغمى عليك اول ما شوفتنى واقف مع بوش مش مصدق نفسك وكلامى انى قولتلك احنا صحاب قالة لا اغمى علية بس مش عشان كدة قالة اومال عشان اية صاحب الورشة قالة اصل وانا واقف ببص عليك انت وبوش اتنين امريكين معدين من جنبى واحد فيهم بيقول للتانى مين اللى واقف فى الشباك جنب عزوز دة ومعرفوش بوش وعرفوك انت هههههههههههلازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Teaseلازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Teaseلازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Teaseلازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Tease:smileys028 6:لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Smileys0286لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Smileys0286لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Smileys0286:smileys0 286: انتظروووووووووووا المزيد واى خدمة با الله عليكو اللى يضحك يترك رد عشان عندى كتير اوى بس عايز اشوف ردكم اية
http://shababme7ayes.dahek.net
:'(رارا وبس:'(
عضو شجاع
عضو شجاع
:'(رارا وبس:'(

المزاج ~ : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد 710

الأعلام : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Female31

انثى الدلو عدد المساهمات : 763
المزاج : &*(still you do nat answer)*&

مُساهمةموضوع: رد: لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد   لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Icon_minitimeالخميس يوليو 02, 2009 9:39 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا مش قادرة اخد نفسي
مرسي يا عسل وانا مستنيه الباقي

اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
shrok
عضو شجاع
عضو شجاع
shrok

المزاج ~ : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد 110

الأوسمة : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد E608bc10

انثى الميزان عدد المساهمات : 4907

مُساهمةموضوع: رد: لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد   لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Icon_minitimeالجمعة يوليو 17, 2009 4:27 am

هههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههه

لا جااامده تسلمى يا قمر
https://www.facebook.com
medo elgen
عضو شجاع
عضو شجاع
medo elgen

المزاج ~ : لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد 3asheq11

ذكر السرطان عدد المساهمات : 268

مُساهمةموضوع: رد: لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد   لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 9:32 pm

تسلم يا جميل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لازم اخليكو تضحكو بس اوعدوني بالرد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مهم لازم كل العضاء يدخلو