• ღ •Free Time• ღ •
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

°•.¸¸.•° اهلا بكم في منتدانا العزيز ஓ Free Time ஓ يا رب يعجبكــــــــــــــــــــــــم °•.¸¸.•°

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sozy fouad abozeyd
عضو شجاع
عضو شجاع
sozy fouad abozeyd

المزاج ~ : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Glg10

الأعلام : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Female17

الأوسمة : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Fb3d4910

انثى الاسد عدد المساهمات : 3093
المزاج : التدريس في مدرسة العشاق

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟   مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2009 1:24 am

المشكله اللى بتقابل كل الشباب اللى من سنى او اكبر شويه عارفين ايه هى؟؟؟مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Noهو حالنا ايوه الحال اللى وصلنا ليه الضياع والفشل والتوهان اللى وصلنا ليه تعالو دلوقتى اسالوا اى شاب مهما ان كان نوعه بنت ولا ولد اسالوه انت مبسوط؟؟؟؟مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Cry وعلى طول حايقول لك لا مش عارف حاسس انى مخنوق ومدايق وزهقان من حياتى من غير سبب تساله ليه يقولك مش عارف بس مخنوق وخلاص انا بسال وبجاوب لانى سالت واتسالت وكانت الاجابه واحده دايما بنعانى من الخنقه والوحده والضياع وعدم التاقلم ليه ماتعرفش ودايما مش راضيين عن نفسنا التوهان واخدنا وغلطاتنا بتكتر وتزيد والعمر بيعدى والزمن حايخلص وحاييجى يوم تقف قدام الجبار ويسالك ليه عملت كده ياترى حانرد بايه؟؟؟؟؟؟؟؟ مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Sneaktongueوحانقووول ايه؟؟؟؟ اللى احنا فيه ده عدم تصرف وقله خبره وضياع القدوه الحسنه فى حياتنا وبعدنا عن دينا وايمانا الكلام سهل بس التنفيذ صعب ولكن مش مستحيل انا مش جايه النهارده اضايقكم ولا افكركم بهمومكم لان اكيد كل واحد فيكم فيه اللى مكفيه فيه اللى عايز ينساه وفيه اللى بيداريه وفيه اللى بيفكر فيه وده سبب تعبه وفيه اللى بيقاوم وعايز يبقى احسن مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Yesمين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Lookaroundبس انا عايزه اسال مين السبب فى حالنا ده ؟؟؟؟؟؟؟؟ مين احنا وغلطاتنا وبعدنا عن دينا ولا اهالينا اللى سيبنا دون علم ولا وعى ولا الدنيا والناس اللى فيها ولا ضغوط الحياه ولا اييييييييييييييييييييييييييييي ه؟؟؟؟مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Shyمين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Shy اى ان كان السبب فلاجابه واحده مفيش غيرها ماتحاولوش هى اننا نحط ايدينا فى ايد بعض ونقول بصوت واحد يامسهل يارحيم ياقوى قوينا على اللى احنا فيه وثبتنا على دينك وقو ايمانا تعالوا نبدا مع بعض اوعو حد فيكم يبدا لوحده صدقونى مش حايقدر يكمل لازم مع بعض انا اول من بدات لوحدها وسرعان مارجعت تانى تعالوا نشجع بعض تعالو كل واحد فيكم يدخل ويقول رايه ويقول حل يقترح يعنى واحنا نحاول ننفذه ونجرب مع بعض ياعاااالم مش ممكن يكون فيه امل نكون احسن ولازم نكون احسن لاننا بكره جاى ومش بعيد حانكون مسئوليين عن اولاد وبيوت لازم نكون اقوى من كده واحسن من كده نعرف عيوبنا وغلطاتنا ونحاول نحلها صدقونى فيه امل انا مش عاوزه اكتر بس يارب تكونو فهمتونى واحساسى يكون وصل لكم ومستنيه ردكم استودعكم الله الذى لاتضيع ودائعه
http://shababme7ayes.dahek.net
3la2
عضو مهم
عضو مهم
3la2

الأعلام : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Female56

الأوسمة : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ D9d43b10

ذكر السمك عدد المساهمات : 171
المزاج : متوتر

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟   مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2009 9:50 am

تعرفي يا سوزي
بصراحة
في توبيك انتي كنتي رديتي عليه - مش فاكر هو ايه - بس يومها ردك معجبنيش وقلت معلش دي لسة 12 سنة وقدامها كتير عشان تعرف الرد الصح

انما بجد
النهاردة بالذات ادركت ان انا اللي صغير وانتي اللي اكبر مننا كلنا
انتي الوحيدة اللي كان فيكي الشجاعة تكتبي موضوع زي دا
انا بقولهالك كلنا خطر في بالنا في لحظة الموضوع دا بس محدش فينا كتبو عشان زي ما قلتي كلنا بنهرب من همومنا بس انتي كنتي اشجع مني على الاقل وكتبتيه

انا لو حجاوب عالسؤال هقولك انا مخنوق ومدايق لاني بقيت انسان يائس مش من ناحية موزاكرة وكده ولا حب وهبل بس انا بجد واجهت حجات كتير اكبر من الموزاكرة والحب خلتني بجد انسان يائس من حياتو
بقيت بقضيها بالطول بالعرض بالصح بالغلط وخلاص وبقول المهم النهاردة يعدي وخلاص

بجد انا معنديش اقتراح او حل
بس بقى عندي امل معاكو

مرسي يا سوزي
sozy fouad abozeyd
عضو شجاع
عضو شجاع
sozy fouad abozeyd

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟   مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2009 4:02 am

مرسي ليك يا علاء عالرد بس دي فعلا الحقيقة اللي كلنا بنهرب منها بس لازم هيجي يوم و غصب عننا هنعترف بيها و كل لما الوقت كان بدري كل ما كان احسن
shrok
عضو شجاع
عضو شجاع
shrok

المزاج ~ : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 110

الأعلام : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Female31

الأوسمة : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ E608bc10

انثى الميزان عدد المساهمات : 4907

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟   مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2009 8:34 am

سهل اننا نتكلم بس التنفيذ حاجه تانيه

ممكن لو كل واحد مثلا دخل وقال اسبابه نلاقى لها حل بس ما حدش ها يلاقي لها حل لوحده او ده ها ياخد وقت كبير يا ريت نعمل ده وكل واحد يقول هنا اسبابه وممكن نلاقى لها حل ونعرف السبب والحل كمان
https://www.facebook.com
sozy fouad abozeyd
عضو شجاع
عضو شجاع
sozy fouad abozeyd

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟   مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 7:19 am

بس المشكله يا شوشو اني مفتكرش ان ممكن حد يكتب اسبابه و دي اكبر مشكلة و في ناس اصلا مفتحتش الموضوهبس لو كل واحد كتب اسبابه و مت+++++فش اكيد اكيد ان شاء الله هنلاقي حل
:'(رارا وبس:'(
عضو شجاع
عضو شجاع
:'(رارا وبس:'(

المزاج ~ : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 710

الأعلام : مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Female31

انثى الدلو عدد المساهمات : 763
المزاج : &*(still you do nat answer)*&

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟   مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يونيو 28, 2009 5:51 pm

مرسي اللهم لا خطأ فيما قالت

اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1